Candid Time Contest

Assalamualaikum...

Tik tok tik tok...jam berbunyi menunjukkan pukul 2.56 pagi, saya tengah update blog, tiba - tiba terlihat satu entri dari blog Kakak senior Institut Bahasa iaitu Kak Khalila Mohd Ishak, saya tertarik dengan entri beliau tentang Candid Time Contest di blog munalifestory.blogspot.com . Jadi saya mengambil keputusan untuk menyertai pertandingan ini.

Ini banner yang munalifestory.blogspot.com syaratkan untuk penyertaan pertandingan ini :


Ewmmm...ini pula foto yang menjadi pertaruhan saya untuk pertandingan ini :

Photoshoot di tempat letak kereta apartment prisent 17 putrajaya. 
[ hak cipta terpelihara Asyraff Benjamin Pictures ]
Ok...teman yang saya nak tag dalam foto ini adalah :


[saya tag guna facebook saja, mereka tak ada blog, harap boleh lah ya Muna Rahimah... :) ]

Ok lah...setakat ini sajalah entri saya mengenai pertandingan ini. Harap ada rezeki nak menang. Sekian...

Saya budak baru belajar...




3 comments:

  1. ehhh... ade nama akak la. hehe... gdluck taw ^_^

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hehe...
    sekadar jalan cerita...
    btw...thanks,
    gd luck jga kt akak..
    kihkihkih :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...