Seminggu Bercuti Saya Rindu

Assalamualaikum...

Seminggu bercuti...adakala saya rasa bosan, ada kala saya rasa bebas,adakala saya rasa sunyi, adakala saya rasa rindu, adakala saya rasa gembira, adakala saya rasa seronok...tapi perasaan yang dominan dengan diri saya sekarang adalah nak balik Kuala Lumpur...Saya rindu teman - teman, saya rindu teman sebilik, saya rindu nak main hoki, saya rindu nak jalan - jalan dengan kawan - kawan, saya rindu nak karaoke bersama... memang benar kata pepatah...bila jauh baru dikenang, bila berjauhan begini barulah rasa tercari - cari...tambahan lagi saya memang rapat dengan kawan - kawan saya. Apa saja yang kami buat, pendek kata semuanya bersama, makan bersama, jalan - jalan bersama, menonton wayang bersama, karaoke bersama,joging bersama dan online bersama...hehe,memang terasa kehilanganlah bagi saya bila berjauhan dengan mereka. Saya rindu anda semua warga PPISMP Bahasa Melayu Ambilan Jun 2011...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...