Berjaya Daftar Tonton.com.my

Assalamualaikum...

Tonton.com.my...mesti anda pernah dengar mengenai laman web ini kan? tonton.com.my ni adalah sebuah laman web yang membolehkan kita menonton drama - drama yang ditayangkan di rangkaian televisyen terbitan Media Prima seperti Tv3, Ntv7, 8tv dan Tv9.



Saya berasa amat gembira kerana telah berjaya mendaftar atau kata Orang Putehnya sign Up ke laman web ini. Mana tak nya, dengan adanya akaun pada laman ini, bolehlah saya meneruskan tabiat saya semasa cuti ini iaitu layan drama di Tv3. Sepanjang cuti ni, hampir semua drama yang dimainkan di Tv3 saya ikuti, Bermula dari isnin sampailah ahad, memang dramalah yang menjadi penghibur. Antara drama yang saya tak lepas tengok adalah Tentang Dhia, Bunga April, Vanilla Coklat, Dingin Lavenda, Santau Merasuk, Cerekarama, pendek kata semua drama lah saya layan.Tv3 memang jadi kegemaran sayalah cuti ni. Cerita gempak - gempak belaka. Jadi beratlah rasanya nak tinggalkan semua ni bila dah balik cuti ni. Nasib baiklah ada laman Tonton.com.my ni sebagai alternatif untuk menyelesaikan masalah saya ni.

Huhu, bila dah daftar ni, Asyraff rasa seronok sangat, tak risau lagi nak cari masa nak tengok drama - drama ni, tak kisah lah sibuk ke tak, boleh saja untuk saya tonton drama - drama ni.

Hmm..sekian ceritera saya tentang Tonton.com.my ni, kepada rakan - rakan IPG Kampus Bahasa Melayu yang kaki drama, bolehlah berkunjung ke bilik saya nombor 507 untuk tonton drama Tv3 di asrama nanti, free.... *_^

3 comments:

  1. susah tak nak daftar....
    mesti boleh download kan...
    nk drama vanilla coklat kot...
    apa lagi yg saya tgk erk...
    major cerita cina lah.. hahaha

    ReplyDelete
  2. susah lah jugak...
    beberapa kali dah buat..
    lau x silap ni kli ke 3 daftar bru boleh...
    tpaksa wat emel baru,baru ble..
    hehe..sal download xtau lg..x explore lg web tu..hehe,vanila coklat je?haha...ble2...

    ReplyDelete
  3. org da daftar daa..
    pastu katenyer kena check emel.

    tunggu punya tunggu, xada pun.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...