PMR 2011... legasi diteruskan, Tahniah buat Aina Khairiyah

Assalamualaikum...

Hari ini keputusan PMR 2011 telah diumumkan...tiba -tiba kepala saya terlintas sesuatu..."siapa keluarga aku yang duduk PMR tahun nie eyk??? " Saya pun teringatlah kepada sepupu saya iaitu Aina Khairiyah , memandangkan telefon tak ada kredit, saya terus pergi kedai untuk top up , saja - saja nak tanya dia pasal keputusan PMR dia...hehe,

                                           Aina Khairiyah

Dah top up , saya pun call dia... tapi, cari - cari nombor telefon, tak ada pula dalam telefon saya, jadi... call nombor rumah dia saja lah...

On call : tut...tut...tut...tut... (call waiting)
              Hello....(suara budak kecik)..capa tok?? (atikah adik die yang jawab)
              Abang amey tok...ney mak kitak ne?? (bunyi kaki beredar kedengaran)
              Hello...sapa tok?? (suara tua sikit bertanya - Aina )
              Amey tok, apa oleh kau tek??
               owh...5 jak...(aku senyum).. haha, ok la, 5a, seri la kita, sik pat juak ko lawan aku..
              Haha..yla...
              Emm..tahniah lah...
              Mak seh...(aku pun tutup call)


Lepas tu, saya pun bagitahu kat mak saya, mak saya kata, " bagus olehnya...nang pande - pande keluarga kita tok " haha..mak saya puji di... lepas tu, saya kata...antara kami cucu - cucu nek wan, Saya , Aina dan Afifah yang ada hebat - hebat result . Emm...legasi kecemerlangan diteruskan.

By the way, tahniah buat Aina Khairiyah yang berjaya dapat 5A dalam PMR. Semoga akan berterusan untuk SPM dua tahun akan datang.

Sekian...kalungan tahniah dari saya...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...