Kuala Lumpur

Assalamualaikum...

Hari ini tanggal 1 Januari, lembaran baru pun bermula. 2012... satu nombor yang cantik, sebab ada dua nombor 2 kat situ... hehe, hmm... keluar topik lah pula, baiklah...bukan nak cerita pasal nombor tu, tapi nak cerita tentang ceritera kepulangan saya ke Kuala Lumpur hari ini.*TU PUN NAK CERITA KE???


1 Januari, awal kot saya balik? Tapi apa boleh buatlah, dah beli tiket pada tarikh ni, tiket kapal terbang bukan senang nak tukar macam tiket bas, kalau senang, saya nak lah juga tukar ke hari esok, esok ramailah juga teman yang balik. Tambahan pula tiket harga dia berapi lah... balik ni saja pun dah hampir 300 ringgit... duit elaun bulan Disember memang tak puas makan. Semuanya pergi ke tiket. Tapi tak apa, anggaplah itu sebagai pengorbanan untuk menuntut ilmu. Nanti dah posting lumayan pulangannya. Bukan setakat makan duit 430 ringgit seperti elaun masa PPISMP ni, tapi beribu... haha,kejap... kenapa saya melalut pasal duit pula ni? Hmm...kembali ke fokus utama...

Perjalanan saya hari ini adalah pada jam 1020 pagi dengan pesawat Air Asia AK 5191 dan insyaAllah akan sampai di Kuala Lumpur pada jam 1215 tengah hari nanti. Doakan keselamatan perjalanan saya ya.

Hehe... saya dah boarding sekarang ni, tinggal nak pergi airport saja lagi, saya guna web check - in . 
Hmm.. nak tahu cara web check - in??? Baiklah nanti Asyraff akan buat tutorial ya. Jadi bolehlah jimat duit check - in kawan - kawan. 10 ringgit tu...macam - macam boleh beli...hehe..*KEDEKUT JUGA ASYRAFF NI...

Alang - alang dah cerita tentang flight ni, Asyraff nak promosikanlah juga business Asyraff, kat Institut Bahasa, Asyraff ada buka perkhidmatan menempah tiket penerbangan, dan Asyraff kenakan caj sebanyak 5 ringgit. Sesama kawan, tu la bagi 5 ringgit... haha...baiklah, kalau ada nak tempah tiket bolehlah hubungi saya. 

Ok lah, sampai disini sajalah ya, saya nak bersiap... penerbangan 10.20 pagi ni, bye ... jumpa di Kuala Lumpur *_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...