PES 2012 Malaysia Patch 2.4

Assalamualaikum...

Entri kali saya nukilkan khas buat kaki Pro Evolution Soccer ( PES ) dan juga kepada peminat bolasepak tempatan. Di sini saya ingin berkongsikan kepada anda semua perisian PES yang telah dikemas kini dan ditambah dengan kandungan pasukan kebangsaan serta Liga Super Malaysia. Berikut adalah butiran mengenai PES 2012 Malaysia Patch :

Ciri utama PES 2012 Malaysia  Patch ini adalah suntingan daripada PES edit 1.6. Manakala kandungan yang terdapat dalam patch ini adalah semua kandungan yang terdapat dalam Malaysia patch 2.3. Namun demikian ia telah ditambah baik. Antara penambah baikkan yang dilakukan adalah seperti, Bundesliga ( Liga Jerman ) menggantikan Erevedise league ( Liga Belanda ), Penambahan Pasukan Pelita Jaya, update peta Malaysia, Kit terbaru pasukan liga Malaysia ( Harimau Muda A, Sarawak, Sabah, Negeri Sembilan, Pahang, PKNS, Kuala Lumpur, Johor FC, T - Team, Perlis, Pulau Pinang, SDM Navy & PDRM ), font dan numbering untuk jersi baru, wajah pemain Sarawak yang telah di scan semula, Pasukan Harimau Muda B, dan Statistik terbaru pemain - pemain Malaysia.




Baiklah, cara untuk install patch ini adalah seperti berikut :
  1. Anda disyorkan untuk install semula PES 2012 anda sebelum melakukan patch installation.
  2. Install Patch PESEdit 1.6
  3. Muat turun PES 2012 Malaysia Patch 2.4 dan extract file.
  4. Run setup file dan install direktori PES anda.
  5. Mulakan permainan.
Berikut adalah pautan untuk memuat turun Patch PESEdit 1.6 dan PES 2012 Malaysia Patch 2.4
(klik pautan untuk muat turun)
  
Sekian perkonsian dari saya, selamat menikmatinya *_^
SOKONGLAH BOLA SEPAK MALAYSIA

3 comments:

  1. cam mna nak lakukan benda ni......sye nak wat tp xtahu.....sye juz ada PES2011 je....boleh tolong x?

    ReplyDelete
  2. hmm..ni utk pes 2012..klau 2011..kne download yg 2011 punya la...yg malaysia patch 2.3...
    cuba google search pes 2011 malaysia patch...ada tu,then download..jgn lupe download pesedit1.6 tu jga...pes edit 1.6 tu ke install dulu, kmudian bru install patch malaysia tu...nak yg lebih praktikal...tgk video kt youtube

    ReplyDelete
  3. Salam , nak tanya .. Kalau dia keluar macamnie , nak buad macammana ?? Oops! Google Chrome could not find www.fileserve.com ??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...