Alienware Skin Pack untuk Windows 7

Assalamualaikum...

Kali ini Asyraff ingin berkongi lagi kepada anda satu lagi koleksi Skin pack yang Asyraff miliki. Baiklah, skin pack yang saya nak kongsikan kepada anda semua kali ini adalah Alienware skin pack ( for windows 7 only). Skin pack ini menyajikan rupa Alienware view untuk komputer windows 7 anda.

Baiklah, mari menjurus ke topik utama perkongsian ini. Untuk mendapatkan Alienware skin pack ini, anda boleh memuat turunnya di laman 4shared saya. Saya telah memuat naiknya dan anda boleh mendapatkannya secara percuma. Klik pada pautan di bawah untuk muat turun.

http://www.4shared.com/file/JY6S5bio/Alienware_Skin_Pack_10-X86.html

Baiklah, setelah anda memuat turunnya, anda bolehlah install seperti biasa. 

Seterusnya, berikut adalah sedikit gambaran untuk Alienware skin pack yang telah Asyraff install di komputer Asyraff. 


Seterusnya, adalah garis panduan pemasangan skin pack ini. Pertama, double - click pada fail yang telah anda muat turun tadi dan akan muncul antarmuka installer untuk skin pack seperti berikut :


Untuk meneruskan pemasangan ini, klik pada next untuk ke langkah seterusnya. Seperti biasalah, setiap software mesti ada licensed agreement, anda perlu accept untuk meneruskan pemasangan. dan kemudiannya klik pada next seperti di bawah :


Setelah itu, akan muncul pula antarmuka untuk install package yang terdapat dalam skin pack ini. Antara tambahan gajet yang terdapat dalam skin pack ini adalah UXTheme Patch, Aura dan Object Dock. Anda boleh memilih sama ada untuk memasangnya sekali atau tidak dengan klik untuk mark pada add - ons tersebut seperti dalam rajah di bawah.


Kemudian klik Install dan proses pemasangan pun bermula. Tunggu proses pemasangan sehingga selesai.




Seterusnya, setelah selesai, klik pada Next untuk menamatkan pemasangan. Untuk menamatkan pemasangan ini, ada perlu restart komputer anda. (ataupun anda boleh memilih untuk restart kemudiannya.) Akhir sekali, klik Finish. 


Baiklah, setakat ini sajalah perkongsian saya buat kali ini. Selamat mencuba. 

# Hasil bergantung pada spesifikasi komputer anda. ( Rujuk processer dan graphic card )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...