Jadual Waktu Kuliah Semester 2

Assalamualaikum...

Seperti yang diketahui, sebaik saja menjelangnya tahun 2012,
semester 2 untuk pengjianku juga bermula,
hari ini iaitu hari pertama bagi tahun 2012,
1 JANUARI 2012,
saya telah pun kembali ke 
INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS BAHASA MELAYU
untuk meneruskan pengajian dek kerana cuti juga telah melabuhkan tirainya,

Suasana masih sunyi di asrama INSTITUT ini tatkala belum ramai
yang melangkah balik ke sini,
di aras kediamanku pun hanya seorang yang menemaniku.
Nasiblah ada dia,kalau tak tidur seorang dirilah jawabnya.
Baiklah, kembali pada fokus utama, 
bila kesunyian melanda diri,
saya pun mulalah sesi Blogwalking saya,
saya surf punya surf blog yang saya follow,
tapi masih juga bosan rasanya,
Saya pun bukalah laman web rasmi 
INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS BAHASA MELAYU
tiba - tiba saya nampak pautan mengenai 
JADUAL WAKTU 
untuk sesi Januari 2012.
Saya pun klik dan jadual tersebut automatic download.
Saya dah dapat jadual kuliah untuk 
SEMESTER 2.

Hmm... ini dia jadual waktu kuliah Asyraff untuk semester dua ini :

Isnin - PJ Asas(2 masa),SEJ(2 masa),PJ1(1 masa)

Selasa - BM1 (5 masa)

Rabu - PJ1(2 masa),TMK dalam PJ(2 masa),BM2(3 masa)

Khamis - BMK(1 masa),ELP(1 masa),SEJ(2 masa)

Jumaat - PJ Asas(2 masa),Basic Math(1 masa),KB(1 masa),BM2(2 masa)

Pautan Muat Turun :
(Jadual Untuk Semester lain juga turut dimuatkan)

Semester 2 ini memang banyak perubahan berlaku terutamanya pertukaran 
pensyarah untuk matapelajaran.
Seterusnya, jadual tampak lebih padat tidak seperti semester lepas.
Itu tak kisahlah, memang adat menuntut ilmu,
seperti juga masa di sekolah rendah, 
masa tahap satu, balik awal
masa tahap dua, sampai pukul 5 baru balik.

Semoga saya dapat menempuh semester 2 ini dengan lebih baik
berbanding semester lepas.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...