Larian Guru IPG Kampus Bahasa Melayu 2014

Assalamualaikum.

Hari ini berlangsungnya acara Larian Guru peringkat IPG Kampus Bahasa Melayu bagi tahun 2014. Seperti tahun-tahun yang sudah... ahhhh... aku malas la nak menulis, sebab skripnya sama sahaja seperti tahun lepas, aku hanya menduduki tempat ketiga. Tempat kedua masih juga dimenangi oleh junior aku iaitu, Frederic Singan dan juara sudah tentulah orang yang sama juga, Nickkasius Gimbun. Dia memang legend, dah menang larian ni empat tahun berturut.Okay, apa yang aku nak buat sekarang hanyalah nak upload gambar-gambar semasa larian tadi.

p/s: Tahun depan aku jadi AJK pula. So tahun depan dah tak lari dah.

Saat-saat awal larian. Tak berpeluh lagi.
 

 Sempat buat peace lagi.
 
Sekadar suka-suka sebab dah tahu keputusannya.

Paling galak bila depan camera.

Meneruskan sisa-sisa jarak larian.

Kredit Gambar Kepada Maizatul Nabilah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...