Mengapa Saya Sayang Awak ( Babak 1 )

Assalamualaikum...



Mengapa saya sayang awak???
Humm... saya pun tak tahu apa sebabnya sebenarnya...
Rasa tu datang dengan sendirinya, tapi adalah sedikit agen penolak kepada perasaan sayang itu,
Nak tahu kenapa sayang itu datang pada saya??? *perlu ke nak bagi tahu...
Baiklah, saya sayang awak sabab ;

  • Senyum awak manis sangat . *siap ada lesung pipit lagi tu
  • Suara awak lembut sangat.
  • Perwatakan awak sedap mata memandang.
  • Saya dapat baca kejujuran awak.
  • Sebab awak perempuan pertama yang bagi makanan kat saya selepas MAK dan KELUARGA saya.
  • Sebab awak sweet.
  • Sebab awak susah untuk dimiliki.   
  • Ciri PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR tu ada pada awak.
  • Awak telah banyak mengajar saya erti kehidupan. Awak mengajar saya untuk be a humble person, awak ajar saya supaya tidak mudah mengeluh...
  • Selalu buat saya tersenyum keseorangan.
  • Awaklah teman dikala ramai dan sunyi. 
 Setakat ni sajalah part 1 ni, kbaii... ^.^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...