KETIBAAN DI KUALA LUMPUR

Jam 2015 18 Jun 2011,penerbanganku AK5193 selamat mendarat di Terminal LCCT KLIA.Aku melangkah gembira keluar dari pesawat Airbus A320.Dalam hati berkata...fuhhh....hebat KL nie...maklumlah,first time datang sini..hehe,dah tu terus berjalan ke bangunan terminal untuk menunggu dan menuntut bagasi,bak dijadikan cerita,bertemu pula dengan rakan PLKN ku Shelly Awing.Dia pun nak mendaftar ke IPG juga,tapi kat perak lha..hehe,sempat lah berbual ssebentar dalam masa 5 minit begitu...dah tu dia pun pergi,dia nak meneruskan perjalanannya ke Perak.Aku pun menunggu bagasiku.Tiba-tiba handphone ku berdering...ku lihat screen nya,tertera nama "UMI AEN",huhu..aku menyahut panggilan itu dengan tenang...maklumlah,bercakap dengan bakal mak mertua...hehe,:D,dah tu..sesudah selesai mengambil bagasi...aku pun meneruskan perjalanan menuju ke KL Sentral menggunakan bas.Huhu..bas kat sini memang beza dengan bas kat sarawak sana...speed bukan main..bayangkan..bas sini jalan 120...130...huhhuu..sarawak sana jalan just 80..90..jeh..memang terselahlah kemajuan jaringan jalan raya kat sini...hehe,tu lha bak kata pepatah..."Hujan emas di negeri orang,hujan batu di negeri sendiri".Okey lha setakat nie je lha aku nak kongsi...kalau dah tinggal sini nanti,ada lha yang lain yang akan ku kongsi..hehe,btw,this is great experience,bak kata pepatah melayu...jauh perjalanan luas permandangan,hehe...aku datang sini pun nak menimba ilmu...hehe,so harap aku dapat menyesuaikan diri disini dan dapat mendapatkan ilmu yang ku inginkan itu.ewm...sekian,...:D


KETIBAAN DI LCCT KLIA

SEBELUM BERLEPAS DARI LAPANGAN TERBANG SIBU





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...