GOOD BYE SARAWAK...WELCOME KUALA LUMPUR


18 JUN 2011...aku terbang ke KUALA LUMPUR untuk menyambung pelajaran dalam PROGRAM PERSEDIAAN IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN dalam bidang BAHASA MELAYU PENDIDIKAN RENDAH (SK).Actually aku sekarang nie umpama dalam  DUKA DALAM SUKA...mana tidaknya..pemergiaan ku ini adalah untuk mencapai cita-citaku yang telah diidam-idamkan sejak di bangku sekolah lagi,aku memang cukup gembira...namun,ada juga dukanya..aku terpaksa meninggalkan keluarga,meninggalkan cinta...meninggalkan ibu pertiwi tanah tumpah darah..huhu,sedih dibuatnya..tapi tak apa,demi masa depan right???pergi je lah..bukan lama pun..5 nanti kalau balik confirm senang..lagipun mak die pun dah cakap..kalau nak anak die..kerja dulu.tu lha buat aku bersemangat jugak nak pergi,tapi kesedihan tu memang tak dapat dinafikan lah...entah macam mana lha kat sana nati...haha,tapi,kalau ikut pengalaman aku yang dah banyak merantau nie..aku cepat menyesuaikan diri..harap-harap kat IPG nie pun serupa gitu lah..haha,okey..aku tak nak sedih2 lagi...aku nak happy...aku bukan pergi mati pun..pergi belajarkan..jadi tak payah lha nak susah..ayoh.....let's say WELCOME KUALA LUMPUR...GOOD BYE SARAWAK...5 tahun lagi kita jumpa k...haha,,and to my love,kamek akan pegang janji kita..mek janji mek xkan carik lain cnun..kamek sayang kitak,,,mek kan salu merindui kitak..:) ILOVEYOU CYG...ok lha..setakat nie saja lha..aku nak check dan packing barang aku,,harap-harap aku selamat tiba di sana key..doa-doa kan untuk saya key..lastly..I LOVE SARAWAK...and BYE my dear NUR_AIN RAMATULLAH...:D,sekian...

IBU PERTIWI TANAH TUMPAH DARAH

GOOD BYE SARAWAK

WELCOME KUALA LUMPUR

IPG KAMPUS LEMBAH PANTAI




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...