Antologi #Insan #PISMPAJanuari2013

Assalamualaikum.

Kali ini aku just nak bagi tahu yang aku baru siap menyunting karya-kayra rakan sekelasku; PISMP A Januari 2013. Oh ya, nak cerita sikit tentang kelas aku ni, kami merupakan satu-satunya kelas opsyen Bahasa Melayu untuk bacth Januari 2013. Jadinya, dengan beridentitikan Bahasa Melayu, kami mengambil inisiatif untuk menghasilkan antologi Insan ini; idea asal daripada pensyarah matapelajaran Sintaksis kami iaitu Dr. Mashudi Bahari dan pensyarah Bahasa Melayu Kontekstual iaitu Puan Sarimah Awang.

Antologi Insan menampilkan karya-karya yang bertemakan insan; itu sudah semestinya. Karya yang digarap dalam antologi ini mengetengahkan soal kehidupan, cinta, keazaman, pengalaman, dan bermacam lagilah yang berkaitan dengan keinsanan termasuklah soal agama.

Rencana untuk melancarkan buku Antologi ini adalah pada 6 atau 7 julai bersempena iFest; Festival Ekspresi Siswa Terulung anjuran IPG Kampus Bahasa Melayu. Jadi kalian doa-doakanlah buku ini akan mudah disiapkan; proses kod ISBN dan printing.

Jadi, ni aku nak release sikit cover dia. Nah... amek kau!


So, sekianlah buat kali ini, tak bolehlah nak bagi banyak sangat, nak tahu lagi, datanglah ke iFest; Festival Ekspresi Siswa Terulung pada 6 dan 7 julai nanti. 

CC: Sesiapa yang ingin membeli antologi #Normasia dan #Arjuni, bolehlah menempah daripada saya. 20RM untuk setiap buku (tambahan 5RM untuk kos penghantaran). Pembeli #Normasia bertuah akan mendapat tandatangan penulis. Cepat!  

Boleh contact aku di talian berikut untuk membeli :

Twitter :
Instagram : @abangasyraff
Facebook : Amir Asyraff
 
Atau daripada penulis-penulis yang lain seperti berikut (Akaun Twitter) :

  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...