Langkah Pertama ke persada penulisan kreatif negara.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana dalam kerancakan angin monsun PRU ke-13 ini aku masih lagi diberikan berita gembira. Yang aku takutkan, takut-takut kalau aku terkantoi ke, tertangkap ke, maklumlah, musim-musim ni aku memang aktif keluar menghadiri ceramah di pihak sebelah kiri. Okay, enough, itu sekadar selingan je, apa-apa pun undilah yang anda rasakan terbaik dan dapat membela nasib dan kehidupan anda.

The point that's i want to share is, karya aku terpilih untuk diterbitkan dalam Antalogi Cerpen Kedua Biji Press yang bertajuk NORMASIA.


Semoga jalan yang telah terbuka ini akan membantu aku bejalan lebih jauh lagi ke dalam persada penulisan kreatif tanah air. Kepada penyokong dan penggemar, jangan lupa beli antalogi NORMASIA yang bakal dikeluarkan pada pertengahan mei ini.


Sekian, perkongsian kegembiraan dariku. Assalamualaikum.


3 comments:

  1. wah, tahniah asyraf. mcm mna kmu hantar manuskrip? sy pn ada satu antologi yang sudah siap tp masih mencari editor yang sesuai. t kasih atas pkongsian hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Wan.. hihi.. sy hantar guna emel.. ni just sy join projek antalogi dri Biji Press ni je. just satu je karya saya ada di dalam tu. Humm kalau berminat nak mencuba nasib, banyak publisher yg terbuka untuk menilai mana2 manuskrip, tak kira la mainstream atau alternatif. Tapi, baik bermula dengan publisher alternatif dulu la, mula dari bawah. OKay ini antara editor yg boleh kmu try ..

    karyaselut@gmail.com
    fajarpakeer@gmail.com
    bijipress@gmai.com
    poketpress@gmail.com
    manuskrip@lejenpress.com
    dubookpress@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...