Manisnya

Berkongsi sesuatu memang baik kan??? Orang putih pun cakap sharing is caring ,betul tak??? hihi. Sekarang saya nak kongsikan satu video untuk dihayati. Baiklah, ini videonya :


Ehhmmm... dah tengok dah??? video ni menampakkan bagaimana kehidupan pasangan suami isteri. Itulah gambaran susah senang dalam kehidupan yang dikongsikan di bawah satu ikatan perkahwinan. Sweet kan kalau macam ni??? Tapi video ini ada cerita disebaliknya. Kalau anda hayati lagu dan plot penceritaannya, anda akan faham apa yang ingin disampaikan. Setiap hari saya akan dengar dan tonton video ni sebelum saya tidur. Kerana cinta yang saya inginkan adalah cinta seperti dalam video tu. Saya ingin bercinta hingga ke syurga. InsyaAllah. Baiklah, itu doa saya, Semoga berbahagia hendaknya. "Andai takdir kita bersama lagi, ku ingin hidup bersamamu" ituah lirik yang sangat memberi kesan pada saya. Banyak makna disebaliknya. Baiklah, tekan play dan dengar ya. :) Sekian.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...