PERASAN KE PERASAAN ??

Dalam menghadapi hari-hari suram setelah ditimpa bencana percintaan,aku pula didatangi sekalung dilema yang membelenggu diri.Hal ini lantas membuatkan aku menjadi tidak menentu.Kadang-kadang aku tersenyum sendiri,kadang-kadang aku tertawa keseorangan,kadang-kadang aku bernyanyi-nyanyi,kadang-kadang aku gembira,kadang-kadang aku resah,kadang-kadang aku termenung. " ALAMAK !!! " mengapa terjadi begini,apa harusku lakukan.Fenomena ini mulai menghatui diriku semenjak aku mengenali seorang insan yang memberi sedikit sinaran terhadap hari-hari suramku kebelakangan ini.Dialah penghibur,dialah penawar...namun,aku tidak pasti,samada aku hanya perasan ataupun aku menyimpan perasaan terhadapnya.Inilah delima yang kian membuku di anjung pemikiranku kini.Setiap hari aku memikirkannya,aku mencari kepastian terhadap semua ini,namun aku tidak mampu dalam menghadapi dugaan ini.Aku hanya mampu memohon kepada ALLAH,berikanlah aku petunjuk...aku keliru!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...